!css

Kryzys Covid-19

Jesteśmy zmobilizowani do działań na rzecz bezpieczeństwa naszych pracowników i wspierania naszych klientów

Societe Generale uważnie monitoruje bieżącą sytuację i stosuje się do instrukcji wydanych przez Światową Organizację Zdrowia (WHO), władze francuskie oraz lokalne władze polskie.

Szczególne środki dodatkowe są stosowane lokalnie, zgodnie z bardziej rygorystycznymi instrukcjami organów rządowych w krajach, w których Bank prowadzi działalność. Wdrożyliśmy na szczeblu lokalnym wszelkie środki niezbędne do zapewnienia ciągłości działalności biznesowej, przy czym priorytetem jest zdrowie i bezpieczeństwo pracowników i klientów.

Będąc jedną z czołowych instytucji finansowych na świecie, dysponującą wysokimi funduszami i kapitałem, naszym pierwszoplanowym zadaniem jest odpowiedzialna ocena charakteru i priorytetyzacja różnych potrzeb naszych Klientów.

Societe Generale wdrożył system operacyjny zapewniający prowadzenie działalności w każdej lokalizacji geograficznej, aby zagwarantować ciągłość wszelkich działań na rzecz Klientów i rynku, przy czym priorytetem jest dla nas ochrona zdrowia naszych pracowników i Klientów. Oprócz naszych zespołów ds. sprzedaży i handlu na rynkach światowych, które w większości pracują w tradycyjny sposób, wielu naszych pracowników pracuje zdalnie, mając dostęp do systemów, których dotychczas używali jedynie w biurze. W naszym polskim Oddziale ponad 90% pracowników pracuje zdalnie.

Od ponad miesiąca nasi pracownicy nie uczestniczą w bezpośrednich spotkaniach i nie podróżują służbowo, pozostając do Państwa dyspozycji głównie dzięki kontaktom telefonicznym i wideokonferencjom. Nasze zespoły ds. współpracy z klientami są w pełni zmobilizowane, aby Państwu doradzać i udzielać niezbędnego wsparcia w zarządzaniu tą wyjątkową sytuacją.